onsdag 2 december 2020

Mina ord. Detta går inte att Posta på Svenska Yle, prövade. Olyckligt att skiten är skattefinansierad. Hycklare är dom.

Synd om människorna som röstade på Trump, Jag har sett alla utfrågningar. Valövervakarna fick inte gå närmare än 6 fot och såg inget av rösträkningen. Skulle det vara en sådan fientlig miljö i Finland när man röstar fick det nog vara.
Försökte de se något av rösträkningen eskorterades de ut av police i swingstaterna. Jag vet inte hur många vittnen jag sett men det kan röra ig om 100 eller fler. Man vittnar om att dominium maskinerna var anslutna till internet.
Man kan strunta i Trump som media bara sjunger och bannas om men emot 74 miljoner  de senaste siffrorna jag hört röstade Trump. Går man rösta ska det inte fuskas bort. Att Biden fick 80 miljoner röster är ett uselt sinnessvagt skämt. Han blir en korrumperad fusk president. Världens feikmedia är korrumperad och sjuk .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar