torsdag 13 februari 2014

Blondibella:

2. Jag är inte feminist, utan tycker att feminister är ett gäng kränkta vita medelklass-kvinnor sittandes med rödvin runt ett bord och hittar på frågor att strida för. ”Hörni vad sägs om fler kvinnor i styrelser? ”Inte för att jag känner så många som vill sitta i en styrelse men ändå”. ”Hörni, det där med att få vara toppless inne på badhus, är inte det en kul grej att strida om? Vad säger ni har ni tid nästa vecka? (klunk)” ”Absolut, inte för att jag vill vara topless men det är nog bra ändå”.

3. Jag skulle aldrig i mitt liv använda ordet hen.

4. Jag tycker att det är en form av barnmisshandel att neka de rätten till sitt kön. (Tänker på kvinnan i Fittstim som vägrar berätta könet på sitt barn).

http://blondinbella.se/2014/02/gor-det-tydligt/



Horze googlade på ordet Hen.
:)  Från höns kommer urin och dyngaut ur samma hål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar