söndag 1 februari 2015

PK


Bilden får ju ses som satir. Jag försöker hålla mig till verkligheten.PK är ju motsattsen verklighetsförträngande.

Sant  att det finns sekulariserade muslimer som vill leva i lugn ro fredligt. Islam är dock inte samma sak som muslimer, Islam är ingen  ras ingen person bara en ideologi som följs i olika grader. Individuellt och sektualistiskt varierande med andra ord.
Isis och BokoHaram är Islam naturligtvis.


http://svenska.yle.fi/artikel/2015/02/01/nigerianska-armen-slog-tillbaka-boko-haram

Angående Boko Haram, Ex på dumheter

Islamister

Inlagt av Christer (ej verifierad) 01.02.2015 - 18:33
Islamister i Boko Haram och andra är inte mera islamkunniga än du och jag. De flesta muhammedaner är fredsvänner, som du och jag.

Hur vet Christer jag tex jag är lika okunnig som han tydligen är??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar