tisdag 11 juni 2013

Granskarveterinärens sång ( sexpredikantens visa)

Låt mig komma i ditt Föus
vara där i filmat rus
kameran är skarpt i gång
filmar skiten på en gång
ko-de-luttan-lej

allt blir så  underbart med den
Digi-kameran än sen
Oj vad det läcker och är vått
nästansom min egen pott
Kameran går med fart för mig
kornas rumpa ständigt vippa
mens flugorna dom pippa

upp med rumpan nu
kossan släpper en kodång
oj det skvätter och är vått
allt är nu ett enda klott
genom linsen syns det då
ko-de-luttan-lej

oj oj men inte så
med en granskning ska det gå
ko-de-luttan-lej
allting ordnar sig
ut med dig in i sig
ko-de-luttan-lej
hej hej
In och ut med dig

En ny granskning får jag be
än ej allt jag hunnit me he he
än en gång ah underbart
ko-di-luttan-lej
underbart är kort
blir att skriva en rapport
ko-di-luttan-lej

detta duger ej
fähuset full med  lort
alla djuren måste bort
ko-di-luttan-lej
rumpan svänger hi och hej




1 kommentar:

  1. Hehehe
    Något överdrivet i takt med sexpredikantens sång.
    https://www.youtube.com/watch?v=_KvqhsttdQs

    SvaraRadera