onsdag 10 september 2014

Tidningen expressen har totalt spårat ur.

Hetsen är ju sjuk.
Han sa hon sa, mamma de sa....Kan man ta blaskan på allvar i annat än  dess Stasi- Beteende.
DDR demokrati och PK ligger ofta nära varandra.


När det passerat en viss punkt blir det  kvar bara en barnslig smörja.


Expressen

Redaktören har sett lidande ut länge, troligen  förstoppning.

Med denna kommentar håller jag ungefär Expressen nivå!


Nuärjudetta somExpressen publicerar något man sparat för att använda inför valet, fult och osympatiskt.

Velcome tome  but I`n mot living in Sweden.

Om jag har 18, dålig smak eller inte men satte på mig en Naziarmbindel, dvs en bit färgar tyg så är jag inte Nazist. Bindeln är inte farligare än en sanitetsbinda.Infantilt, otäckhetsjakt som pågår.
Känner ju inte Flickan i fråga så jag vet inte annat än att hon nu är 20.
Jag ställer aldrig upp i något jävla val. Så om Expressens snokare kom på besök (hemfridsbrott) skulle de nog få svar på tal.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar